OTEPÄÄ MOTO 2023

Järjekorras XXXVI motokokkutulek Otepää Moto 2023 toimus Sokka puhke- ja vabaajakeskuses 7.-9.07.2023. Osalejaid kogunes Eestist, Lätist, Leedust, Soomest ja üllatuskülaline Uus-Meremaalt. Kokku tuli 132 vanamootorratast ja inimesi väheke üle 200. Täpsemalt saab toimunud üritusest lugeda hooaja lõpul ilmuvas ajakirjas Tempo!

Kokkutuleku käigus toimus tore üle 100-kilomeetrine ühissõit mööda Lõuna-Eesti kurvilisi teid, rahvarohked väljanäitused Otepää keskväljakul koos võidusõiduga Rinaldo karikale ning väljanäitus Kanepi südames. Veel leidis aset traditsiooniline restaureerimiskonkurss erinevates klassides, kus eksperdid hindasid sel aastal valminud restaureeritud ja konserveeritud mootorrattaid.

Pildimeenutusi siin:

http://unic-moto.ee/galerii/nggallery/unic-moto-suvi/otepaa-moto-2023

Allpool paar videomeenutust toimunud kokkutulekust:

https://www.youtube.com/watch?v=xqeQtdS9zeE

https://www.youtube.com/watch?v=50IBFTlsIYM

Unic-Moto juhatuse poolt tänusõnad kõigile korraldusmeeskonnas kaasalööjatele ja loomulikult suur tänu kõigile osalejatele!

Kohtumiseni XXXVII motokokkutulekul Läänemaal, 12.-14.07.2024!

Jagatud auhinnad ja autasud:

Restaureerimiskonkurss kuni aastani 1945

I koht – Aarne Aleksandrov, BMW R51 (1939)
II koht – Urmas Teearu, Indian Scout (1928)
III koht – Anatoli Metus, BMW R51 (1939)

Restaureerimiskonkurss 1946-1969

I koht – Priit Pedak, AWO 425T (1951)
II koht – Kalmar Laine, BMW R35 (1951)
III koht – Lippo Ylä-Jääski, Jawa Perak 250 (1952)

Restaureerimiskonkurss 1970 ja uuem
Parim – Jaanus Lüüding, CZ380RC (kross) (1976)

Restaureerimiskonkurss militaarrataste klassis

I koht – Igor Sumihhin, BMW R35 (1939)
II koht – Riho Tarbe, KMZ Dnepr MV650M (1985)
III koht – Ingvar Kuusk, Zündapp DBK (1939)

Parim külgkorv kuni 1945: Aivar Tiik, BMW R61 (1938)

Parim külgkorv 1946 ja uuem: Alexandrs Ziemelis, IRBIT M-72 (1959)

Parim säilinud ratas: 

I koht – Kalle Tikas – BSA M22 (1938)
II koht – Keijo Holopainen – Ariel SQ4 MKII (1953)
III koht – Silver Otterklau – Moskva M1A (1951)

Täpsussõit Rinaldo rändkarikale

I koht ja rändkarikas – Edvīns Labeckis (ajavahe 0,43 s)
II koht – Eigo Jõemaa (ajavahe 0,95 s)
III koht – Raivo Leisner (ajavahe 1,29 s)

Erihauhind – Aivo Mündel (jooksis tsikliga Rinaldo võistluse trassi läbi, kuna ratas ei käivitunud)

Noorim mootorrattur  – Eva-Marta Ojamäe

Vanim ratas + juht – Paul Kukk + Royal Enfield = kokku 178 aastat

Omal sõidul kaugeimalt tulija – Esko Järvinen, BMW R12 – 446km

Kaugeimalt osaleja – Bryn Jones, Uus Meremaa

Parim kostüüm, stiilseim osaleja – Urmas Valgma, „Polizei“

Rinaldo sõidu meened – Gertrud Vint

Abi meenete valmistamisel  – Raivo Leisner

Toetus, meenete materjalid – Edgar Aadusoo

Külalislahkuse eest – Sokka puhke- ja vabaajakeskus

Tantsumuusika – Hea Story

Tunnustagem neid, kes saavad ise hakkama ja jätkavad sõitu:

Tubli taaskäivitusinsener – Aivar Tiik, Raul Seidla – jagaja kaane remont

Tubli taaskäivitusinsener – Aivo Mündel – süüteküünla vahetus

Tubli taaskäivitusinsener – Modzuras Mindaugas – veoketi remont


One thought on “OTEPÄÄ MOTO 2023”

  1. Tervist
    Helmut Heimvelil olid probleemid tervisega,kuna mingi kobakas kukkus jala peale ja ta pole saanud registreerida kokkutulekule.
    Aga ta loodab homseks asja korda saada ja tuleb vaatama ning osalejatele kaasa elama.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga