XXXV Motokokkutulek – Vintage Motorcycle Rally “KURTNA MOTO 2022”

XXXV vanamootorrataste kokkutulek Kurtna Moto 2022 toimus sel korral 8.-10.07.2022 Harjumaal Kurtna Sündmuskeskuses.

Suurejoonelisel rahvusvahelisel kokkutulekul osales 220 inimest ja 142 vanamootorratast. Külalisi oli Soomest, Rootsist, Norrast, Poolast, Lätist ja Leedust. Veidi enam kui 100 km pikkusel ringsõidul külastasime Atla mõisa, kus toimus väljanäitus külarahvale ja Rinaldo täpsussõit. Sel korral oli võistlust pealt vaatamas selle sõidu idee autori Karl Rinaldo poeg Rene Rinaldo isiklikult. Edasi viis tee läbi Juuru ja Ingliste Rapla keskväljakule. Seal toimus suur vanamootorrataste väljanäitus. Vihma trotsides viis tee edasi Kodila ja Oela kaudu Hagerisse, kus külarahva palvel tegime samuti väikese peatuse. Edasi külastasime Pärinurme Väljaotsa talu puutööriistade muuseumi, kust võtsime suuna tagasi Kurtna laagriplatsile. Täpsemalt saab üritusest lugeda järgmises ajakirja Tempo numbris.

Klubi juhatus tänab kõiki osavõtjaid ja korralduse abikäsi!

Videomeenutus siin: https://youtu.be/KZy2ZbmtgKc

Pildimeenutusi leiab üritusest siit: http://unic-moto.ee/galerii/nggallery/unic-moto-suvi/kurtna-moto-2022

http://unic-moto.ee/galerii/nggallery/unic-moto-suvi/kurtna-moto-2022-osalejad-soiduhoos

Kurtna Moto eriväljaanne leitav digikujul siin: http://unic-moto.ee/uus/wp-content/uploads/2022/07/Tempo2022_erivaljaanne_1.pdf

Jagatud auhinnad ja autasud

„Rally Star“ karikas: Alex Obymaha (Leedu) (PMZ  A750 Sport, TIZ BN1000)

Restaureerimiskonkurss kuni aastani 1945

I koht – Igor Sumihhin, BMW R17 (1936)
II koht – Arve Hofstad (Norra) Indian Chief (1937)
III koht – Mindaugas Mozuras (Leedu), NSU 501OSL (1936)

Restaureerimiskonkurss1946-1969

I koht – Olegs Genovas (Leedu), BMW R35 (1948)
II koht – Silver Otterklau, Piaggio APE (1958)
III koht – Adam Lewandowski (Poola), Junak M10 (1960)

Restaureerimiskonkurss 1970 ja uuem
Parim – Jaanus Lüüding, CZ380 (kross)(1973)

Restaureerimiskonkurss militaarrataste klassis

I koht – Vitalik Sinevic (Läti), IMZ M73 (1944)
II koht – Anatoli Metus, Zündapp KS750 + haagis (1942)
III koht – Aleksejs Popov (Läti), Zündapp KS600 (1940)

Parim külgkorv kuni 1945: Ivar Lindla, Indian Four 442 (1942)

Parim külgkorv 1946 ja uuem: Aleksands Ziemelis (Läti), URAL M-62 (1962)

Kõige ilusam tsikkel: Igors Sazonics (Läti), PMZ A750 (1935)

Parim säilinud ratas: Andrej Silin (Läti), IMZ M53 (1953)

Täpsussõit Rinaldo rändkarikale

I koht ja rändkarikas – Riho Tarbe (ajavahe 0,1 s)
II koht – Jaan Ott (ajavahe 0,21 s)
III koht – Roberts Ramba (Läti) (ajavahe 0,32 s)

Vanim juht + ratas: Juris Ramba (Läti), Rex/JAP (1913) – kokku 180 aastat

Noorim juht: Kaarel Järviste, NSU 250OS (1942)

Vanim osaleja: Simo Nieminen (Soome), Rudge Silverface Special (1933)

Omal sõidul kaugemalt tulija: Olivers Pukins (Läti), KMZ K750 (1962) – 380 km

Kaugeimad osalejad: Perly Hofstad (Norra), Indian Sport Scout (1936) ja Arve Hofstad (Norra), Indian Chief (1937) – Norra

Suurim ebaõnnestuja: Kalevi Juutinen (Soome), Calthorpe Ivory K4 (1936)

Hea restaureerimistöö eest: Reigo Vilu, JAWA Land Patrol (1969)

Hea restaureerimistöö eest: Risto Tamm, Indian Four (1938)

Hea restaureerimistöö eest: Eva Marta Ojamäe, Honda CB125 Twin (1980)

Hea restaureerimistöö eest: Kaarel Järviste, NSU 250OS (1942)

Hea restaureerimistöö eest: Richard Eesmaa, BMW R71 (1938)

Hea restaureerimistöö eest: Juhan Laansoo, KMZ K750 (1965)

Tänukirjad klubidele: VMPK – Veteraanimoottoripyöräklubi (Soome), Rotor (Poola), AAK – Antiko automobilu Klubs (Läti), Stjørdal Veteran Motorsykkel Club (Norra), Nurmijärven Wanhat Masiinat (Soome), lisaks said tänukirja osalejad Leedust ja Rootsist.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.